
Μια φωτογραφία από τις καλοκαιρινές της διακοπές μαζί με τον σύζυγό της Κώστα Κωνσταντινίδη μοιράστηκε με τους ακόλουθούς της στο Instagram η Ανθή Βούλγαρη.
Η παρουσιάστρια της εκπομπής “Κοινωνία ώρα Mega” περνά όμορφες στιγμές μακριά από την πίεση και το άγχος της καθημερινότητας, γεμίζοντας έτσι τις μπαταρίες της για τη νέα τηλεοπτική σεζόν που έρχεται.
#ΚώσταςΚωνσταντινίδη #ΑνθήΒούλγαρη #Μπικίνι
https://scandalo.gr
https://scandalo.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%b8%ce%ae-%ce%b2%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%b3%ce%b1%cf%81%ce%b7-%ce%bc%ce%b5-%ce%bb%ce%b5%cf%85%ce%ba%cf%8c-%ce%bc%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%ce%b3/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου