
Η Άντζελα Δημητρίου εδώ και λίγες ώρες ζει την απόλυτη ευτυχία. Η μοναχοκόρη της, Όλγα έφερε στη ζωή τον πρώτο παιδί της.
Η Άντζελα Δημητρίου είχε δηλώσει στο παρελθόν: «Περιμένω με λαχτάρα να το πάρω στην αγκαλιά μου, να το χαϊδέψω. Θα βγει Μικαέλα – Αγγελική, θα έχει και το όνομα του αδελφού μου (Μιχάλη)».
#ΆντζελαΔημητρίου #ΌλγαΚιουρτσάκη
https://scandalo.gr
https://scandalo.gr/?p=6258
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου