
Η βασίλισσα της ποπ Μαντόνα νοσηλεύτηκε με σοβαρή βακτηριακή λοίμωξη, όπως είπε ο μάνατζερ της τραγουδίστριας, σε μια ανάρτηση στο Instagram την Τετάρτη. Η 64χρονη τραγουδίστρια, εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) όπου διασωληνώθηκε αφού δεν ανταποκρίθηκε στις αρχικές θεραπείες. Αφού πέρασε λίγες μέρες στη ΜΕΘ, η υγεία της Μαντόνα βελτιώθηκε και αναμένεται να αναρρώσει πλήρως, είπε ο γιατρός της.
Το CNN μετέδωσε τη Πέμπτη πως η τραγουδίστρια πήρε εξιτήριο και αναρρώνει στο σπίτι της.
#madona #sexysinger
https://scandalo.gr
https://scandalo.gr/b%ce%b1%ce%ba%cf%84%ce%b7%cf%81%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae-%ce%bb%ce%bf%ce%af%ce%bc%cf%89%ce%be%ce%b7-%ce%ad%cf%83%cf%84%ce%b5%ce%b9%ce%bb%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%ce%bd%cf%84%cf%8c%ce%bd%ce%b1/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου